vineri, 22 mai 2009

...

6 comentarii:

Melting spunea...

io tot nu pricep c draq vd lumea la Woody Allen.. în fine :(

elsa's days on earth spunea...

pai filmele lui sunt despre viata de zi cu zi a oamenilor medii; nu se cauta nimic spectaculos, e doar cotidianul nostru, al tuturor, fara sofisticarii si patetisme; chiar daca personajele sunt usor teatrale, eu le gasesc funny; iar filmul asta chiar nu pare un WA.
Iti mai recomand Hannah and her sisters - cu un personaj care isi cauta sensul vietii :))

Melting spunea...

mda, probabil că asta îmi displace: sunt teatrale... ceea ce nu prea cuplează cu cotidianul!!! oricum mă uit la ce produce WA cu singura diferență că o fac 1 singură dată :)
(io nu-mi caut sensul. astea-s bălării la un pahar :))

elsa's days on earth spunea...

Bine, bine, nu-ti mai recomand WA. Il tin pt mine si alti amatori de derapaje :))

Melting spunea...

hehe, da' tu să ne zici totuși knd îți găsești sensul :Pppp ...k să ne ofticăm :))

elsa's days on earth spunea...

nu va supar eu in halul asta :))