sâmbătă, 6 iunie 2009

Si in Bucuresti 1



Ieri am fost la un vernisaj la galeria laika ( http://www.laika.ro/ ), pe christian tell 21. Se fuma si se bea in mijlocul expozitiei si, cum taiai fumul cu cutitul, era greu sa rezisti mult. Oamenii prezenti erau in schimb foarte misto, cu sclipire, relaxare in priviri, o atmosfera de-a dreptul cool. Lucrarile nu mi-au placut prea mult, desi ideea nu era rea : o geneza alternativa, in care speciile se impletesc intre ele, vegetatia se naste din spatele unui rinocer, mutatille comportamentale sunt reflectate prin imperecherea cailor cu elefantii ; in scenele care omagiaza natura si puterea ei creatoare (aproape mistica am putea spune), imagini religioase kitsch reprezentand denaturarea genezei, pe care autorul o vede exclusiv iesita din sanul naturii. Din pacate (comentariul trebuie luat ca atare, de la un necunoscator in materia de arta), majoritatea lucrarilor nu m-a surpins, dimpotriva, mi-a dat sentimentul de cautare nereusita. Mi-a placut totusi mult un tablou cu un cap de vultur si un trup de om… nu am gasit fotografia sa o pun pe net, asa ca postez un alt tablou gasit pe blogul artistului : Dan Beudean http://neivisil.blogspot.com/

Niciun comentariu: