sâmbătă, 20 septembrie 2008

pictura naiva II

Imi place ziua la bordel
Ca sunt peltic, grasut si chel
Acolo viata imi priieste
Caci la femei sunt mare peste

Cu latex alb si abajur
Se unduie la mine-in jur
Grasane dulci de catifea
Suave, maica-mea sadea

Mai beu un gat, mai scot un ban
Mi-o trag in dulcele can-can
Si plang in hohote sau lin
Ca fericirile nu vin

Si la final cu-un bici patrat
Stau pe trotoar la agatat
Minore, babe sau pestrite
Le tai pe toate in suvite

M-am dus acum de tot la bar
Ca n-am un chior ca sa ma car
Spre lucruri fine si alese
Si n-am nici vise ca sa-mi pese

2 comentarii:

Speck spunea...

Publicat de elsa's days on earth la 19:13
0 comentarii
Etichete: pelicula, personaje

tu o arzi atemporal? :))
se pare ca ai iesit din fusul orar in care noi ne intamplam. daca are minute de de 69 de secunde, ma mut si eu

elsa's days on earth spunea...

am iesit de la inceput. asa imi ramane intotdeauna o zi in plus :))
asta cu secundele trebuie sa o verific :)