duminică, 3 august 2008

vive le stop


Am un singur motiv pentru care mi-as lua masina. sa car autostopisti. altfel, circul cu taxiul, prietenii - slava lor!, mai o bicicleta, in fine, bineinteles autostopul. in romania e doar o chestiune de timp. cu trenul de la Bucuresti la Cluj, faci vreo 9-10 ore. cu autostopul ajungi in 6. in europa e o chestiune de bani. trenul Paris -Roma te costa vreo 150 E. cu autostopul, e gratis. si pe urma e mai funny. intalnesti o gramada de nebuni, povesti incredibile, oboseala in benzinarii, plictis, o iarba, un ocol la o vila pe malul marii, la autostop chiar se socializeaza... daca esti gagica.

asta e insa problema: exista discriminare de gen in domeniul asta. daca esti tip, nu te ia nici dracu, stai in soare pana-ti pierzi mintile, dormi in camp si alte aventuri placute. nici pentru cupluri situatia nu e roz, tot pentru ca in ecuatie apare un barbat.

asa ca m-am gandit sa-mi cumpar masina, sa indrept intr-un fel lucrurile. daca odata pe luna duc un autostopist undeva, indeplinesc 2 functii sociale: incurajez calatoritul pe gratis si lupt impotriva discriminarii de gen.

nu v-asteptati totusi sa ma vedeti prea curand in postura de mai sus, caci foarte probabil asta e un alt statement din seria: fac 6 copii cu 6 barbati de rase diferite sa combat rasismul; nu-mi pun niciodata aer conditionat ca polueaza; maine merg sa sustin in pielea goala boicotarea olimpiadei de la Beijing.
dar totusi: nu mai lasati fratilor oamenii in strada!

2 comentarii:

elfudelamare spunea...

asta ma gandeam si euuuu aziiii
am venit cu 3 locuri libere in masina si zau ca ar fi intrat bine 3 vamaioate. cum ar veni din nou discriminare. dar am luat-o pe drumul de tara, pe la furnica, negru voda, albesti si m-am gandit ca nu ar fi fost prea cul prezentarea. eu sunt elful si merg spre albesti.

elsa's days on earth spunea...

elfule, tu nu stii ce salvare e sa-l gasesti pe unul care merge la albesti, cand albesti e in directia ta :))