sâmbătă, 23 august 2008

in pagini

Sunt momente cand zilele mele se numara in pagini. 0 luni –am facut curatenie. 3 marti – prolific ! 0 miercuri – dupa o zi prolifica urmeaza o noapte lata ; totusi am produs un fel de poezie. 3 joi – juisare ! 1 vineri – seara de dinainte a fost lunga ; 3,5 sambata - sunt deja in 1971 ! si-am modificat si felul ala de poezie; si-am furat si imaginea asta de pe net.

Printre paginile mele s-au intamplat multe altele. Mai am patru zile si incep sa numar in altceva. Pentru o vreme.

Desi poate parea bizar, numaratul zilelor in pagini e plin de emotie. Chiar daca uneori nu faci decat sa recontextualizezi, contribui la constructia unui puzzle, care la final produce o idee inca nespusa sau un enunt inca nesistematizat.

Si mai e bucuria in care ma baga scriitura acelei semi-poezii. Pentru ca surprind in mine si condensez intr-o imagine o stare care e inceputul si sfarsitul meu in acel moment.

Niciun comentariu: