joi, 24 septembrie 2009

Blog IV

am vrut sa fac din blogul asta ceva altfel, special, care sa va/ma dea pe spate. din blogul asta ca din toata viata mea. ei bine, n-am putut; existenta mea, ca si blogul nu difera mult de ale altora: pestrita, in toate directiile, mediocra, cu deschideri spre fericire.
n-am fost niciodata exceptionala, cultura mea e neomogena, atat de plina de goluri, fragmentata; personalitatea mi-e dominata de un orgoliu nemasurat, cred ca am nenumarate talente, ca exced majoritatea oameniilor medii, ca am un destin maret, dar....
am vrut sa scriu literatura si m-am blocat in gramatica; am vrut sa fac stiinta si m-am blocat in copy paste; am vrut sa termin un doctorat si de 7 ani ma ia valul si ma opresc la carciuma; am vrut sa salvez lumea, dar mi-a fost lene; am vrut sa fac dragoste, iar asta mi-a iesit din cand in cand.
uneori, ma uit la blogul si-mi vad in oglinda nesubstanta, dar apoi imi spun ca s-ar putea de fapt sa fi trait si sa fi devenit numai ce trebuie, numai ce-mi este potrivit; sa fi luat numai ceea ce-a fost decisiv - in bine sau in rau - din aceasta calatorie complexa, contradictorie si inexplicabila spre moarte care e viata fiecaruia.

4 comentarii:

Melting spunea...

"mă uit la blog și-mi văd în oglindă nesubstanța" =
1. mai ai o șansă
2. join the club
3. this life came so close that it never happened ;)

Speck spunea...

se spune ca in momentul in care bagi o chestie intr-un cuptor cu microunde, aceasta isi pierde de fiecare data, x% din gust.

se poate spune ca in momentul in care bagi o chestie reala pe virtual, aceasta ar putea pierde de fiecare data, x% din substanta.
pe net, toata lumea e la fel - aceeasi tastatura avem cu totii.

ok, fericirea nu se pune in cuvinte pe un blog, disperarea nu are aceeasi pregnanta intr-un post, mirarea se mascheaza dupa un smiley dar deja a devenit mica, galbena si rotunda. cu ochi.

bai, esti bine. mai baga o bere, ia-o de la capat.
la bere nu ai copy/paste, undo, delete, search, go sau alte cuvinte fericite pe tastatura.
asa ca mai ai o sansa.

wow. am scris mult pentru o dupa-masa de duminica. dar ma duc sa bag o bere

elsa's days on earth spunea...

vai, prea ma luati in serios baieti. dar mersi ca ma bagati in seama:)) va pupa elsa, care azi e plina de optimism.

Speck spunea...

te luam in serios ca seriosul are mai mult de 2 locuri.
neseriosul are un loc, dar nici de ala nu e sigur.