marți, 21 decembrie 2010

Bilant 1


Ianuarie – La Bucuresti, termin teza. Sunt Titania indragostita de primul venit.
Februarie – Intram in anul Tigrului. La Paris depun teza, in jurul meu oamenii se despart.

Martie – La Bucuresti, zilele mele se numara in a nu face nimic. Intr-o parte a lumii, au inflorit copacii.
Aprilie – Libera si totusi in asteptare. Sarbatorim Terra. Un om langa mine.

Mai – Ma pregatesc sa fiu Doctor. Un om langa mine.

Iunie – Sunt Doctor si zilele mele se numara in ore de dragoste. In Puerto Morelos ma gandesc ca pot schimba totul.
Iulie – Terra e in vacanta. La fel si eu, libera ca poemele mele, care traverseaza Atlanticul.

August – Zilele mele se numara in ore de dragoste. De mai mult nu e nevoie.

Septembrie – La fel si asta ajunge.
Octombrie – La Varsovia ma vindec de ore de dragoste.

Noiembrie – Invat ca trecutul trebuie lasat netulburat. Si ca e greu sa schimbi lucruri. Llossa ia in sfarsit Nobelul.

Decembrie – Astept o vreme noua. In lume e Craciunul si anul asta m-am amorezat mult, iar 2011 va fi bine...

Niciun comentariu: