miercuri, 30 iulie 2008

3 tigari

Mai am trei tigari. Sa ma fumez. Sa-ti spun ca te cunosc. Sa le aprind cand treci pe langa mine. Sa-mi bag picioarele. Sa citesc ultimul poem al lui Brumaru. Sa ma urc pe masa ta cu un pahar, asteptand sa-mi desfaci cracii. Trei tigari de ranjit nimicuri, cand imi treci mana din par pe gat si coapse, interludiu, inevitabil uitare. Fotografia asta in care vroiam mereu sa fumez la rand trei tigari. 7 zile de decalaj orar, 15 minute de socializare, 9 de incoerenta, ore de facut dragoste, o zi dupa alcoolul cu tine, nimic la despartire. Trei tigari pana la un nou pachet, de data asta cu o pauza de fericire.

Publicare postare

2 comentarii:

Speck spunea...

e bine ca e timp.
eu mai am tigari. iti dau si prelungesti momentul. dar.. merita prelungit?

elsa's days on earth spunea...

daca macar as stii...