marți, 22 iulie 2008

autoportret de omorat gandaci


vecinul de la 10 a facut dezinsectie. asa ca m-au invadat gandacii de bucatarie. n-am mai avut gandaci de 4 ani. credeam ca s-au dus vremurile alea.
pe urma e sezonul gandacilor zburatori. nu-nteleg cum zboara fraierii astia pana la 9 si tocmai la mine gasesc balconul deschis. mi-a spus mama sa-mi pun plasa. n-am vrut, cica am nevoie de aer. in fiecare seara omor cate unul cu conversul.
pana una alta mi-am facut un portret fara lumina, cu maini care de maine se apuca de exterminare. ba pardon, de poimaine, ca maine gazduiesc elfi in gandacime.
mai veniti?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sa stii ca mie chiar mi-e frica. Sint si la mine din aia zburatori care intra pe geam, insa nu-i omor, ca sa nu se intoarca fratii lor sa-i razbune cum am citit eu in niste carti cind eram mica. Ii incui in camera si plec dincolo.

elsa's days on earth spunea...

noroc ca ai 2 camere! dar ne descurcam noi maine

Speck spunea...

kafka frate!

elfudelamare spunea...

si tocmai cand ma apucam de scris:))

Anonim spunea...

Mă, dacă nu mai ai chef de noi vino cu ceva mai tare decât nişte gândaci... Remember: nu e ca la mine totuşi, n'est ce pas? :)) :))

elsa's days on earth spunea...

kafka, dar gandacii mei sunt revoltati din pacate, nu resemnati!
elfule, tu scrie, asa ai audienta mai mare!
si nu melting, n-am crescatorie!

elfudelamare spunea...

@elsa. eu am audianta oricum. ba cu emisfera stanga ba cu cea dreapta a cerebelului. uneori ochii imi clipesc asa de tare de parca m-ar aplauda.
@speck. giculeeee... tu ce stii sa faci? artisticali speakin...
@elsa. imi cer scuze dar vreu sa imi cunosc tizul literar:)