joi, 17 iulie 2008

blog II - ce face omul face si maimuta

De ce l-am facut?
1. Mi-am imitat anturajele defecte. Ce face omul face si maimuta dar mai prost
2. Sa am o motivatie serioasa pentru frecatul mentei
3. Pentru ca pe blog se poate plagia fara sa intri la puscarie sau fara sa-ti iei amenda penala (credeti ca ma depisteaza astia de la wordpress?)
4. Sa nu risipesc nimic din ce-i insuficient pentru a fi pe bune sau pentru a ramane intim
5. Ca sa ma dedublez cat am chef si sa nu mai acuze nimeni de instabilitate
6. Ca sa-mi permit cu lejeritate mediocritatea
7. Si sa-mi contorizez zilele in care merg la birou. Daca nu scriu pe blog, atunci sigur sunt in vacanta

Gata, am ajuns la un numar fatidic!
Dar mai ales pentru ca-mi place sa ma joc: zaruri pe dezbracate, sticla, de-a casele elfului, de-a mama si de-a tata, de-a poezia, parasuta, posibilul si acum de-a blogul.

Fie, puteti sa ma venerati!


Un comentariu:

elfudelamare spunea...

si ca sa biem in timp ne citim. apropos in vikend nu biem?