marți, 15 iulie 2008

proba de bac


Dumnezeu traieste si e bine - ce s-ar mai zvarcoli Nietzsche, si ce-ar plange Cioran de ciuda, daca ar citi teza mea de bac. Asa incepea o lucrare de anul asta la proba filosofie. Pe urma tanarul continua ceva in genul: Trebuie sa fii tare nefericit sa-ti pui problema daca Dumnezeu exista sau nu, in loc sa-ti vezi de lucruri importante, cum ar fi carciumile, parcul, gagicile si evident bacul. Mai departe, din pacate, nu am apucat sa vad lucrarea, dar am aflat ca individul a fost pus la zid de o televiziune locala, ultra-experta, ca toate colegele ei, in probleme de filosofie.

In acelasi timp, pe un alt continent, in toaleta unui bar, gaseam inscrisul din imagine. Si mi l-am imaginat pe pustiul de mai sus, imbracat in haine lalai si colorate, cu o basca pe cap, rupandu-i-se ca l-au picat fraierii din comisie, ranjind fumat cu carioca pe perete.

Niciun comentariu: