joi, 24 iulie 2008

casele elfului

ce e frumos dupa casele elfului e ca nu merg niciodata la birou. mananc ciorba sa ma dreg, stau cu ochii-n tavan si caut alaturari de cuvinte care sa-i farmece pe elfi data viitoare.

elfii sunt printre cei mai frumosi oameni.

si de aseara ne-am deschis pentru orice act artistic! adica nu mai suntem un cerc de scriitori exclusivisti. am devenit un patrat de artisti inclusivisti. de data asta am lipit pe pereti autoportrete din joy division. adica mi-am redecorat peretii.

cine si cu ce se inscrie pentru data viitoare?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Elfii nu sunt oameni, da!!!
Niciun om normal nu poa' să bea atâta, muhaha. Da' poate că de aia ne credem elfi =))

elfudelamare spunea...

va credeti voi baaa... eu sunt!!!!

Anonim spunea...

...tu stii ca mi-am facut tabiet sa intru la tine pe blog ca sa ascult melodia?!

elsa's days on earth spunea...

adica nu te-ai plictisit inca? hai, pls, fa-ti si tu blog, sa ne jucam in mai multi

Anonim spunea...

ce s-a intimplat cu uitarea? azi dimineata era, dar n-am pucat s-o citesc