marți, 29 iulie 2008

the fucking look back

Sunt rare zilele astea. Dar sunt. Dai din intamplare peste o fotografie sau un cuvant mai vechi si ai pus-o : trecutul da navala. Momentul ala precis despre care nu mai stiai ca s-a petrecut, care se evaporase definitiv in intensitatea altor vieti se transforma dintr-odata in prezent. Si doare-n pastele ma-sii ca nu mai esti decat protagonistul memoriei, ca centrul acestui prezent e acum in alta parte, ca ai murit de fapt. Oare se pot reinventa povestile ? Si daca da, oare se poate evita mediocritatea in care le-ai lasat sa balteasca ?
Hai ca ma duc sa ascult niste Sex Pistols sa-mi bag mintile in cap !


7 comentarii:

Speck spunea...

sau toate pleaca de la o melodie, futu-i shuffle-ul masii...
atunci te loveste cand te astepti mai putin, cu berea in gat si verdele in plaman

dan spunea...

sa stii ca ai muzica dragutza. mi se pare cam aiurea sa te gandesti la trecut ca si cum ai vrea sa-l repari. de parca ar exista un standard de trecut pe care il afli abia acum, oricand ar fi acest acum. sa fie acum peste 50 de ani.

elsa's days on earth spunea...

wellcome 10AM, ce ma bucur!
pai cu muzica m-am inspirat de la prieteni :)) cat despre trecut, ma apuca uneori neroziile. dar ma stii, suficient de superficiala sa-mi treaca repede. te pup

elsa's days on earth spunea...

speck,
si asta cu verdele in plaman imi place :))

Speck spunea...

well, stau si ma intreb cui nu ii place.

elsa's days on earth spunea...

mai, dar esti sigur pe tine :))

Speck spunea...

da, da' sa ma vezi cum sunt sigur pe langa mine din cand in cand.