luni, 28 iulie 2008

Help!

Am cateva cuvinte pentru care mi-as da viata. Fara ele, existenta mea ar fi stearpa, m-as simti de-a dreptul mizerabil: planificare strategica pe termen mediu (in traducere libera plan cuaternar – aproape o licenta poetica, nu?), implementare, indicatori de evaluare, plan anual de achizitii, bilant contabil si mai ales:
Referatul de necesitate - asta e apogeul adoratiei mele. Pentru ca daca toate celelalte ma bantuie de doua ori pe an, referatul ma curteaza de sapte ori pe zi. Vrei trei fursecuri pentru intalnirea de vineri? Fa un referat! Vrei sa iei taxiul noaptea la 4, sa ajungi la aeroport? Motiveaza domne intr-un referat! S-a terminat odorizandul de la closet? Ah, pai asta chiar nu se poate rezolva daca n-ai depus un referat.

Macar daca ne-ar lua niste sticle de votka pe baza de referat.

Mai e una: foaia de parcurs. Cum mai, iar n-ai stampila? De unde sa stiu eu ca ai fost acolo? Bai boilor, scrie in ziare c-am fost!
Iar ultima – asta a fost azi: evaluarea-tip a implementarii politicilor publice. Ti se pune in fata un formular cu indicatori de masurare a calitatii cresterii puilor in incubatoare si trebuie sa-l completezi intocmai pentru a evalua cercetarea in stiintele sociale. Daca indraznesti sa schimbi sensul, atunci esti futut. O iei de la capat, ca baiatu' de la administratie nu poate sa inteleaga ca o noua abordare a teoriei razboiului la celti face sa avanseze cercetarea istorica in general si ca nu poate fi contorizata precum cantitatea de chimicale injectate intr-o aripioara de la KFC.

Cam atat pentru ziua de luni.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Traiasca departamentele de contabilitate si resurse umane!!!

fetze spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.